Maestro Václav Zapadlík





Z Třetího ročníku "Chateau Loučeň Concours d´Elegance" jsem si odnesla trofej v podobě obrázku od Maestra V. Zapadlíka.
Těm kdo se zajímá o historické vozy není třeba představovat. Pro ostatní ve zkratce, pan Zapadlík je mistrem v malování historických aut. Je velmi uznávaným malířem, převážně, jak to bývá, v zahraničí. Česká republika ho poctila výtiskem archů známek s jeho obrázky. Má vydané knihy a každoroční kalendář.


A během těch pár minut, co mi mistr kreslil do skicáře, se seběhla spousta lidí a fotografů. A z davu znělo něco jako "Já, Maestra marně půl života přemlouvám ať mi něco nakreslí a ...:)". Pochopila jsem, jaké štěstí mám, že mě těch pár čar věnoval.
PS: Abych mistra neurazila, měla jsem pro něj připravené kreslířské tužky, ale z kapsy si vytáhl svou obyčejnou fixu, které používáme na lekcích výtvarky, protože stojí jen 2,50Kč:).





Komentáře