Party paper cake / Párty papírový dort


Také by se Vám líbil na oslavě papírový dort z kterého vyskočí tanečník či tanečnice? Přesně takový jsme vyrobily na oslavu narozenin naší ředitelky a k tomu ještě upekly jeden opravdový třípatrový dort na slavnostní rozkrojení.
Náš papírový dort měl na výšku 104 cm a na šířku 154 cm. S krepovými kytičkami na ozdobu nám vypomohl středeční výtvarný kroužek. Některé holčiny se snažily ostošest, protože jich bylo potřeba nejméně sto.
Na oslavě okolo dortu tančili vedoucí z tanečních kroužků a jeden mladý urostlý, který už vyhrál za své taneční umění nesčetně soutěží, z dortu i s kyticí opravdu vyskočil:).




Moc si vážím naší vedoucí estetiky a proto když mě vyzvala, jestli ji pomůžu i s pečeným dortem, neváhala jsem a obětovala jednu noc. Už s kolegyňkou, která učí kroužek vaření, měly připravené korpusy (na každé patro 2, celkem 6 korpusů). Dostala jsem na starost krémy pro vnitřní náplň a na ozdobu. Takže jsem se snažila 6x nepřipálit a správně vymíchat ten nejhladší krém co bylo v mých silách. A povedlo se, byl výborný. A zatímco jsem byla druhý den v práci, holky dort nazdobily (ty růžičky si vytvořily taky sami, jsou prostě hvězdy).









Komentáře